<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

نرم افزار Tebyan Mafatih

نرم افزار مفاتیح الجنان تبیان تولید موسسه فرهنگى و اطلاع رسانى تبیان میباشد .

 

در این نرم افزار متن کامل مفاتیح الجنان که توسط عالم ربانى شیخ عباس قمى جمع آورى شده است کلیه ادعیه، زیارات، اعمال، سوره هایى از قرآن و همچنین ملحقات به طور فهرست وار و شاخه اى براى دسترسى آسان کاربران تهیه شده است .

علاوه بر این قابلیت جستجو در متن مفاتیح الجنان و همچنین در اسامى ادعیه وجود دارد از ویژگیهاى دیگر نرم افزار امکان تهیه فهرست شخصى براى هر کاربر میباشد ، بدینگونه که کاربر میتواند ادعیه مورد علاقه خود را در قسمت فهرست من اضافه نموده و در مراجعات بعدى سریعا به آنها دستیابى داشته باشند .

 

راهنماى استفاده

 

در کلیه قسمتهاى نرم افزار کار با دکمه ها به خوبى مشخص بوده و کاربر میتواند با استفاده از گرافیک گویاى نرم افزار به آسانى بین صفحات حرکت نماید .

کاربر میتواند براى دستیابى به ادعیه و قسمت مورد نظر خود به فهرستهایى که به صورت شاخه اى هستند دستیابى پیدا کرده و آنرا به سرعت بیابد  ؛ این قابلیت براى کاربر درنظر گرفته شده است که بتواند فهرستى منتخب براى خود داشته باشد تا بتواند به ادعیه مورد علاقه و مورد نیاز خود به سرعت دستیابى داشته باشد .

همچنین کاربر همیشه میتواند به آخرین قسمتى که خوانده است دسترسى داشته باشد ؛ این قابلیت براى کاربر با زدن دکمه ۰ در صفحه اصلى نرم افزار نیز امکانپذیر است .

التماس دعا



   



ورژن: 1.0

دانلود مستقیم:

دانلود غیر مستقیم:


رمز فایل: www.ir-tci.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد