<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

کاملترین مجموعه کدهای مخفی گوشی های نوکیا


کدهای گوشی نوکیا : ( این کدها را از سمت چپ به راست وارد گوشی نمائید)


#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید. ( روی گوشی 3310 – 3660 )

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت
بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار می‌دهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.
ادامه مطلب ...

چگونه یک آنتی ویروس بسازیم؟


همانطور که میدانید ویروس ها به چند بخش تقسیم می شوند که شما با یکمی تحقیق و علم برنامه نویسی میتونید انتی ویروس برای انواع اون ها بسازید.
آنتی ویروسی که امروز میخواهیم اموزشش رو بدیم برای بیش از 60% ویروس های موجود در جهان یعنی ویروس های رجیستری هست. بد نیست بدونید ویروس های رجیستری اعمال زیر و کلی کار های دیگه ی مخرب رو انجام میدن:
1. غیر فعال کردن TaskManager
2. بالا نیامدن ویندوز مثلا میبینید ویندوز روی صفحه ی Boot گیر می کنه و مجبور میشید ویندوز رو عوض کنید  

3.ارسال پسوورد یاهو مسنجر و ارسال پسوورد های موجود در ویندوز (که اگر کسی میخواد ساخت انتی ویروس برای این نوع ویروس ها که تروجان نام دارن رو یاد بگیره میتونه همینجا یک پست بزاره چون مبحثش خیلی طولانیه قابلیت توضیح در یک تاپیک رو نداره

ادامه مطلب ...

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید!

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید!


تصور کنید در حال کار با لپ تاپتان هستید و تلفن همراه تان زنگ می خورد. مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن تان صحبت کنید.
اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز7 می توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن ها پاسخ دهید!

برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز 7 می توانید از میکروفون و اسپیکر لپ تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید.
در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه تان به تماس ها پاسخ می دهید و با دوستانتان صحبت می کنید. تلفن همراه تان هم میتونه 10ها متر دورتر از رایانه تان باشد.

در این حالت صدای طرف مقابل، از اسپیکر های رایانه و صدای شما هم از طریق میکروفون لپ تاپتان به گوش طرف مقابل می رسد.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

- بلوتوث تلفن همراه و کامپیوترتان را روشن کنید.
- در کادر جستجوی منوی Start ویندوز 7 ، کلمه Bluetooth را تایپ کرده و آیکون آن را اجرا کنید.
- بر روی Add Device کلیک کنید. منتظر بمانید تا بلوتوث رایانه گوشی شما را پیدا کند.

ادامه مطلب ...

خدمات رایگان تلفن ثابت و فعال سازی آنها

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در این ترفند قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از : انتقال مکالمه ، انتظار مکالمه ، شماره‌گیری سریع ، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ، سرویس بیدار باش ، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از 5 زنگ.



1- انتقال مکالمه یا دایورت کردن ( Call diverting ) :
با این سرویس می‌توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود مکالمه را به یک خط دیگر ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. این سرویس با هر دستگاه تلفن دکمه‌ای مجهز به سیستم تن انجام شدنی است.
برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:
# شماره مورد نظر*21*
بعد از زدن این کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است.
برای غیر فعال کردن این سرویس باید باز گوشی رو بردارید (در این حالت باز همان صدای مخصوص شنیده میشود) و بعد عدد #21# را وارد کنید.
در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید ، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.


ادامه مطلب ...

دریافت مبلغ کارکرد موبایل از طریق SMS

از جمله سرویس هایی جانبی که دارندگان تلفن همراه اپراتور اول مخابرات می توانند با ارسال SMS به این مرکز از آن استفاده نمایند مبلغ کاربرد موبایل هایشان می باشد


از جمله سرویس هایی جانبی که دارندگان تلفن همراه اپراتور اول مخابرات می توانند با ارسال SMS به این مرکز از آن استفاده نمایند مبلغ کاربرد موبایل هایشان می باشد.
بدین ترتیب جهت دریافت مبلغ کارکرد موبایل، تنها کافیست یک SMS با فرمت (تاریخ شروع,تاریخ انتها) برای شماره تماس 30009 ارسال نمایید.
اطلاعات ارسال شده برای دوره زمانی انتخاب شده بر حسب ریال عبارتند از:
- هزینه SMS های ارسال شده
- هزینه مکالمه درون شهری
- هزینه مکالمه بین شهری
- هزینه جابجایی خط
- مجموع هزینه های فوق
بطور مثال درصورتیکه می خواهید مبلغ کارکرد موبایل خود را از تاریخ اول فروردین 138۹ تا تاریخ 23 فروردین 138۹ دریافت نمایید متن SMS شما به صورت زیر خواهد بود:
8۹0101,8۹0123
دقت نمایید که بین این دو تاریخ علامت کاما ( , ) وجود دارد، اکنون عبارت بالا را برای شماره 30009 ارسال نمایید تا در زمان اندکی لیست کاملی از کارکرد موبایل شما برایتان ارسال شود.

شناسایی کامل گوشی قبل از خرید

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران تلفن‌همراه هستید که در هنگام خرید، تنها به ظاهر آن توجه نمی‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.
بهترین راه برای شناخت یک گوشی تلفن‌همراه این است که مدتی با آن کار کنید تا از نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید ولی معمولا این امکان همیشه فراهم نیست و شما فقط می‌توانید با پرس‌وجو از منابع معتبر، تنها با بخشی از امکانات آن آشنا شوید و یا این‌که در لحظه خرید از فروشنده بخواهید که اگر یک نمونه روشن از گوشی دارد، آن‌را برای مدتی کوتاه در اختیار شما بگذارد.
این امر بسیار ضروری است چون یک کاربر ممکن است از نوع کار با منوهای گوشی، فضای نوشتن پیام‌ها و یا تنظیمات دوربین گوشی راضی نباشد و نتواند تا مدت‌ها این وضع را تحمل کند.
با این حال یک راه‌حل جدید پیش روی شما وجود دارد که می‌تواند در نوع خود یک تجربه جدید و منحصر به‌فرد باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در یک فضای الکترونیکی با هر نوع یا مدل از گوشی‌های تلفن‌همراه کار کنید و از ریزترین جزئیات کاربری آن مطمئن شوید.
این فضای الکترونیکی، یکی دیگر از امکاناتی است که جهان اینترنت در اختیار ما گذاشته است و ما می‌توانیم با رفتن به یک سایت اینترنتی، هر گوشی را که قصد خریدن آن‌را داریم از تمام وجوه و جهات مورد بررسی قرار دهیم.

شما می‌توانید قبل از خرید یک گوشی تلفن‌همراه به سایت زیر
http://www.tryphone.com 

مراجعه کنید و از فهرست گوشی‌هایی که در صفحه اصلی سایت قرار داده شده است استفاده کنید و در یک فضای الکترونیکی، گوشی خود را در دست بگیرید و در منوهای آن به جست‌وجو بپردازید.
ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از امکانات سایت می‌بایستی Flash Player روی رایانه شما نصب باشد.
با انتخاب گوشی مورد نظر، صفحه جدیدی باز می‌شود و در آن پس از مدت کوتاهی تصویر شبیه‌سازی شده گوشی در سمت چپ صفحه پدیدار می‌شود.
شما می‌توانید با کلیک روی بخش‌های مختلف دستگاه با امکانات آن آشنا شوید.
در همین صفحه و در سمت راست، در زبانه Specs و overview، اطلاعات فنی مربوط به دستگاه تلفن‌همراه نوشته شده است.
در زبانه Demos، تصاویر متحرک مربوط به عملیات اجرایی گوشی قابل مشاهده است.

روش رفع اشکال پیغام‌ خطا در گوشی‌ نوکیا

temporary over-load. Continue :
با این پیغام احتمالا موقع گرفتن عکس مواجه شوید.
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
1- خاموش روشن کردن گوشی
2- خالی کردن فایلهای tmp از MMC (با برنامه Extended File Manager می‌تونید این کار رو انجام بدید )
3- خالی کردن ram گوشی ( برای اینکار کلید meno را بزنید و نگه دارید و با زدن کلید c برنامه های را که احتیاج ندارین ببندید )
* روشی که نتیجه داده: خالی شدن باطری گوشی تا اینکه خود گوشی اتوماتیک خاموش شود، بعد از ساعاتی گوشی را به شازژ بزنید و پس از شارژ روشن کنید.

App Closed main : این یک پیغام کلی است و پیگیری این پیغام کار آسونی نیست.
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
1- پاک کردن آخرین برنامه‌های ریخته شده روی گوشی
2- مستر ریست گوشی

App. Closed sSaverdaemon :اخطاری است برای اسکرین سیوری که خوب کار نمی‌کند، برنامه اسکرین سیور خودتان را پاک کنید.

ادامه مطلب ...