<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

<<<مجله دانلود و ترفند کامپیوتر و موبایل>>>

یاهو,امنیت,ریجستری,ویندوز,مرورگر,شبکه و...

تغییر موتور جستجوی مرورگر اینترنت اکسپلورر از بینگ به گوگل

یکی از قابلیت‌هایی که فایرفاکس و کروم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند این است که وقتی کاربر عبارتی را به جای نشانی یک سایت در نوار آدرس این مرورگرها وارد می‌کند، موتور جستجوی گوگل باز شده و عبارت مورد نظر در این سایت جستجو می‌شود. به این ترتیب وقتی کاربران قصد جستجوی عبارتی را داشته باشند، بدون ورود به سایت گوگل و تنها با وارد کردن عبارت مورد نظر در نوار آدرس، جستجو آغاز می‌شود. مرورگر اینترنت اکسپلورر نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، اما تفاوتی که دارد این است که نتایج جستجوی شما در موتور جستجوی بینگ (Bing) به نمایش درمی آید. از آنجا که میزان بازدیدکنندگان گوگل نشان می‌دهد اکثریت کاربران تمایل به استفاده از این موتور جستجوی قدرتمند را دارند و هرگز تمایلی ندارند از موتورهای جستجوی دیگر همچون Bing استفاده کنند و احتمال می‌دهیم شما هم بخواهید موتور جستجوی پیشفرض در مرورگر اینترنت اکسپلورر را به گوگل تغییر دهید در این ترفند از پی سی ترفند به این موضوع پرداخته ایم.

برای این کار:


ابتدا مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز کنید.
سپس روی آیکون Setting در نوار ابزار اینترنت اکسپلورر کلیک کنید. (در نسخه‌های قدیمی اینترنت اکسپلورر می‌توانید به منوی Tools مراجعه کنید)
در منوی ظاهر شده روی گزینه Internet Options کلیک کنید.
حال در پنجره به نمایش درآمده از تب General به بخش Search مراجعه کرده و روی گزینه Settings موجود در این بخش کلیک کنید.
در پنجره به نمایش درآمده موتور جستجوی گوگل را انتخاب کرده و پس از کلیک روی گزینه Set as Default، با کلیک روی گزینه Close این پنجره را ببندید.
از این پس می‌توانید با وارد کردن عبارت مورد نظرتان در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر، به جستجو در سایت گوگل بپردازید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد